13 grudnia 2017

Informacja dla realizatorów Rządowego Programu „Bezpieczna+” w roku 2017.

Zgodnie z zapisem § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 czerwca 2015 r. w sprawie realizacji Rządowego Programu wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+” (Dz. U. 2015 r. poz. 972) „Wojewodowie … przedkładają ministrowi właściwemu do spraw oświaty i wychowania zbiorcze sprawozdania dotyczące realizacji programu w poprzednim roku, zawierające: 1) zestawienie ilościowo-wartościowe wydatków dokonanych w danym województwie w ramach programu, z wyszczególnieniem wydatków poniesionych przez poszczególne organy prowadzące; 2) wnioski z realizacji programu”.  W związku z powyższym uprzejmie proszę realizatorów Rządowego Programu wspomagania w latach 2015-2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach „Bezpieczna+” w województwie dolnośląskim w roku 2017 o nadesłanie przedmiotowej dokumentacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 stycznia 2018 roku, zawierającej:

  1. Sprawozdanie organu prowadzącego z projektu realizowanego w ramach celu szczegółowego nr 2 Programu „Bezpieczna +” (forma: plik Excel, koniecznie w formacie xlsx).
  1. Sprawozdanie szkoły z projektu realizowanego w ramach celu nr 2 Programu „Bezpieczna +” (forma: plik Excel, koniecznie w formacie xlsx).
  1. Zestawienie faktur (rachunków) przedstawionych przez organ prowadzący (forma: plik Excel, koniecznie w formacie xlsx).
  1. SPRAWOZDANIE ORGANU PROWADZĄCEGO SZKOŁĘ DLA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO (Word).

Pełną dokumentację sprawozdania podpisanego przez upoważnioną do tego osobę należy  złożyć osobiście w Biurze Podawczym Kuratorium Oświaty we Wrocławiu w pok. nr 2009 lub przesłać pocztą na adres:

Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

Plac Powstańców Warszawy 1

50-153 WROCŁAW

z dopiskiem na kopercie: Program Rządowy „Bezpieczna+”.  Sprawozdanie – 2017 r.

Osobą do kontaktu oraz dysponującą wzorami pism jest wizytator Kuratorium Oświaty we Wrocławiu Maria Leśniak. Dane kontaktowe T: 71 340 63 30,  m.lesniak@kuratorium.wroclaw.pl

 

Terminowe przesłanie dokumentacji zawierającej treści merytoryczne oraz ważne rozliczenia finansowe jest warunkiem przedstawienia Wojewodzie wykazu realizatorów programu, ich osiągnięć oraz sprawozdania zbiorczego dla województwa dolnośląskiego.

 

Z poważaniem

Małgorzata Henglewska

Dyrektor Wydziału Nadzoru Kształcenia Ponadpodstawowego i Strategii Edukacji

Idź do góry

Klauzula informacyjna

Ponieważ przekazałeś nam swoje dane osobowe w przesłanej korespondencji papierowej, mailowej, telefonicznie lub osobiście mamy obowiązek poinformować Cię że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Dolnośląski Kurator  Oświaty z siedzibą we Wrocławiu, Plac Powstańców Warszawy 1, zwany dalej Administratorem;
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu zrealizowania sprawy, z którą zwracasz się do nas;
  3. Posiadasz prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych – cofnięcia zgody na ich przetwarzanie;
  4. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, pod adresem:

https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

a także w kancelarii, oraz sekretariatach wydziałów i delegatur Kuratorium

……………………………………………………………………………………………………………………….

Information Clause

Because of giving your personal data over us, in sending paper corespondence, e-mail, by phone or personal, we are obliged to inform you that:

  1. the Administrator of your personal data will be Dolnośląski Kurator Oświaty with registered office in Wrocław, Plac Powstańców Warszawy 1, hereinafter ‘Administrator’;
  2. The personal data are processed to realise the case supplied to us;
  3. You have a right to: demand from Administrator the availability to your personal data, its rectification, remove or limit personal data, may object to this type of processing, transfer data, supply the complain to control authority if you express the consent for processing your data, back the consent for their processing;
  4. Your personal data are not undergoing to make automatic decision in this area.

The full content of this information clause is included on the website of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, under address https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

but also in Registrar’s Offices therein Divisions and Delegations of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.