Fundacja Twarze Depresji zaprasza uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych z całej Polski do udziału w konkursie towarzyszącym pierwszej edycji nowej kampanii społecznej „eMOC+JA”. Tegoroczna edycja kampanii pod hasłem „Dalej od telefonu, bliżej siebie” zwraca uwagę na negatywny wpływ mediów społecznościowych oraz nadmiernego korzystania z telefonów na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży.
W ramach kampanii organizatorzy zachęcają do udziału w konkursie „#offline48h” – dwóch dni bez internetu i mediów społecznościowych. Po zakończeniu wyzwania uczestnicy stworzą krótki filmik, w którym:
- opowiedzą o emocjach, jakie towarzyszyły im podczas 48 godzin offline,
- pokażą, jakie wartościowe aktywności podjęli w tym czasie,
- podzielą się refleksjami na temat wpływu odłączenia od świata cyfrowego na swoje samopoczucie.
Film wraz z podpisaną zgodą wizerunkową dla ucznia należy przesłać na adres: kontakt@twarzedepresji.pl w tytule wiadomości wpisując: „konkurs #offline48h”.
Termin przesłania pracy: do 30.09.2025 r.
Szczegóły konkursu znaleźć można w Regulaminie oraz pod linkiem: https://twarzedepresji.pl/konkurs/
Najciekawsze filmiki zostaną nagrodzone, a szkoły ˗ zwycięzców odwiedzą przedstawiciele popularnej grupy YouTuberów Waksy, ambasadorów kampanii.
Więcej informacji o kampanii: https://twarzedepresji.pl/emocja/
Spot informacyjny z udziałem grupy Waksy: https://www.youtube.com/watch?v=P4LngctdIR8