UWAGA!
Od sesji letniej 2025 r. wnioski o wszczęcie postępowania o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, należy składać poprzez wypełnienie oraz przesłanie formularza dostępnego pod niżej podanym adresem. Następnie, wniosek należy wydrukować i złożyć go wraz z kompletem wymaganych dokumentów. Po zakończeniu wprowadzania danych oraz zatwierdzeniu ich poprawności, dane zostaną przesłane do systemu i pojawi się informacja zawierająca adres miejsca, w którym należy wniosek złożyć. W ramach sesji letniej, ostateczny termin złożenia w kuratorium wydrukowanego z formularza wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów upływa 30 czerwca 2025 r. Z tego względu prosimy o wypełnienie formularza oraz wydrukowanie wniosku z odpowiednim wyprzedzeniem, aby uniknąć opóźnień i ewentualnych problemów formalnych.
Koniecznie przed wypełnieniem formularza prosimy o przygotowanie następujących dokumentów, które są niezbędne do wypełnienia formularza:
– akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego,
– ocenę dorobku zawodowego za odbyty staż (w przypadku ścieżki awansu realizowanej na dotychczasowych zasadach) lub ocenę pracy (w przypadku ścieżki awansu realizowanej na nowych zasadach),
– dokumenty poświadczające kwalifikacje zawodowe.
oraz zapoznanie się z poniższą instrukcją:
Instrukcja wypełniania wniosku(PDF, 948KB)
UWAGA
W przypadku problemów technicznych z formularzem awansowym, wsparcia informatyczno – technicznego udzielają informatycy pod nr 601 417 838.