26 sierpnia 2021

Projekt „Bank Praktyk Krajowych”

Firma Inspire Consulting sp. z o.o. z Olsztyna realizuje projekt „Bank Praktyk Krajowych”, który jest współfinansowany z funduszy unijnych – nr umowy o dofinansowanie POWR.04.03.00-00-0025/18-00.
W ramach projektu została opracowana platforma, która jest miejscem nawiązywania kontaktów i współpracy między firmami i uczniami szkół kształcących w zawodach szkolnictwa branżowego w ramach praktyk zawodowych.

Platforma ma za zadanie ułatwić nawiązywanie kontaktów z przedsiębiorstwami, urozmaicić ofertę praktyk oraz organizować i monitorować proces praktyk. Na platformie znajduje się moduł prowadzenia dzienniczka praktyk, do którego ma wgląd zarówno uczeń, przedsiębiorca oraz nauczyciel nadzorujący praktykę. Przedsiębiorca ma możliwość wystawienia opinii o praktykancie, a uczeń i szkoła mają możliwość wystawienia opinii o praktykodawcy. Platforma zawiera także bazę wiedzy z artykułami i wywiadami z ekspertami dotyczącymi tematów ważnych z perspektywy ucznia lub absolwenta wchodzącego na rynek pracy.

Na przełomie października i listopada br. planowane są warsztaty dla szkół kształcących w zawodach szkolnictwa branżowego z obsługi platformy oraz tematów związanych z wykorzystaniem „Banku Praktyk Krajowych” w zakresie optymalizacji procesu rekrutacji. Udział w projekcie, jak również korzystanie z platformy są całkowicie bezpłatne.

Platforma znajduje się pod adresem: https://bankpraktykkrajowych.pl/ Więcej informacji o projekcie oraz dokumenty rekrutacyjne dotyczące warsztatów mogą Państwo znaleźć pod linkiem: https://www.inspire-consulting.pl/pl/project/bank-praktyk-krajowych.

Odpowiedzi na ewentualne pytania znajdziecie Państwo pod numerem telefonu 535 601 507 lub adresem mailowym i.tobojka@inspire-consulting.pl

Idź do góry

Klauzula informacyjna

Ponieważ przekazałeś nam swoje dane osobowe w przesłanej korespondencji papierowej, mailowej, telefonicznie lub osobiście mamy obowiązek poinformować Cię że:

  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Dolnośląski Kurator  Oświaty z siedzibą we Wrocławiu, Plac Powstańców Warszawy 1, zwany dalej Administratorem;
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu zrealizowania sprawy, z którą zwracasz się do nas;
  3. Posiadasz prawo do: żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych – cofnięcia zgody na ich przetwarzanie;
  4. Twoje dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, pod adresem:

https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

a także w kancelarii, oraz sekretariatach wydziałów i delegatur Kuratorium

……………………………………………………………………………………………………………………….

Information Clause

Because of giving your personal data over us, in sending paper corespondence, e-mail, by phone or personal, we are obliged to inform you that:

  1. the Administrator of your personal data will be Dolnośląski Kurator Oświaty with registered office in Wrocław, Plac Powstańców Warszawy 1, hereinafter ‘Administrator’;
  2. The personal data are processed to realise the case supplied to us;
  3. You have a right to: demand from Administrator the availability to your personal data, its rectification, remove or limit personal data, may object to this type of processing, transfer data, supply the complain to control authority if you express the consent for processing your data, back the consent for their processing;
  4. Your personal data are not undergoing to make automatic decision in this area.

The full content of this information clause is included on the website of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu, under address https://kuratorium.ibip.wroc.pl/public/?id=119012

but also in Registrar’s Offices therein Divisions and Delegations of Kuratorium Oświaty we Wrocławiu.