Szanowni Państwo Dyrektorzy szkół i placówek oświatowych.
Uprzejmie informuję, że od czerwca 2018 r. obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 maja 2018 r. (Dz. U. z 2018 poz. 1055) w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystki.
Zgodnie z § 7 w/w rozporządzenia dyrektor szkoły jest zobowiązany poinformować organ prowadzący i organ sprawujący nadzór pedagogiczny o organizowaniu takiej wycieczki.
W związku z powyższym proszę o przesyłanie karty wycieczki (druk zgodny z załącznikiem do w/w rozporządzenia) w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy EDU: http://edu.kuratorium.wroclaw.pl/?m_top=2&m_cen=1.
Jednocześnie przypominam, iż Dyrektor szkoły nie załącza listy uczniów, o której mowa w § 6 ust. 3.
Od momentu wejścia w życie nowych przepisów, Kuratorium Oświaty we Wrocławiu nie będzie przesyłało Państwu pisma o przyjęciu do wiadomości informacji o planowanym wyjeździe.
Z poważaniem,
Zbigniew Kuberski
Dyrektor Wydziału Organizacyjnego
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu